Tiiidig morgon

Känns som om klockan är typ halv fyra på mogonen, alldeles för tidigt. Men inte för att klockan är det, men asso det känns bara så. För en gång skull så skiner solen faktiskt och himlen är blå, det var sååå längesen. Men det är ju inga sommartemperaturer ännu iaf bara 5-10°c. Fuck, det har försvunnit 20° sen förra helgen dp det var typ +25°
Det känns ju lite depp...

Asso jag hatar verkligen att gå upp så här tidigt  bara för att man börjar 8:10 på måndagar, är inte det liiite väl tidigt? när man lixom börjar 9:15 alla dagar :(
Nu ska jag bara sätta min iPod på laddning och sen ska jag göra mej i ordning och möta Felicia 20 i 8, vem orkaaar möta henne så tidigt.... få väl ringe henne o säga att jag inte orkar gå så tidigt :P Hahaha, dessutom har jag bytt strategi för min och moas portugalresa :P du får höra den idag mooooe ;)

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0