Tisdag

Jahopp då var det dags för mej att gå till skolan igen dåh... *suck* Har inte varit där sen i torsdags, så det känns lite....jaa...Kan det inte bara vara sommarlov nu? :P Då slipper man jun gå tillbaka ;) Fast jag tror inte att jag kommer tycka det när kommer hem igen (på eftermiddagen) då kommer jag bara villa stanna kvar med mina underbara människoooor :)
Får se om Anna kommer idag eller inte, hon visste inte riktigt. Hoppas hon kryar på sej iaf, usch jag vet hur det känns :'( Hoppas jag inte blir nåh mer sjuk på hela sommaren..

Haha, nu är jag iaf helt sprallig, inte är jag trött inte :P Så det kommer nog bli en vääldigt flummig dag med min favorit-Moa ;)
Hehe, lääängtar ännu mer till sommaren nu eftersom det nu är bestämt att jag o Moa åker till Portugal tillsammans i två veckor !!! !!! :D Weeeeeeeeee!

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0