Tisdag med biologiuppgifter...

Förlåt att jag inte har skrivit på länge, men idag har det bara hänt en massa roliga saker :) 
Först var det som vanligt skola. Franska, no, lunch, svenska, engelska och geografi.  Hahahah, svenskan och no:n var ju absolut roligast. Först på no:n skulle vi göra typ uppgifter (13st. asjobbiga) som dom andra redan hade börjat på, men eftersom jag inte va där förra veckan så missade jag starten..... :( så det är dom uppgifterna jag sitter och klurar på nu bara för att hinna ikapp lite ;) Bara undrar, är det någon som vet vad "mykorrhiza" är :P hahahah, jag vet men shiit som om man kommer komma ihåg det resten av livet lixom.... Fast no är absolut dubbelt så kul som so, de flesta tycker nog tvärt om men inte jag! Usch vad jag hatar so asso, kan ju bero på att alla i min familj är "natur-människor".
Aja, på no-lektionen satt jag iaf med Moa och började på mina uppgifter samtidigt som vi äcklades av A och samtidigt som vi satt och härmade "Lafayet" ur Aristocats..... "Se la gerde Napolion, man kan inte alltid segra!"
Fyfan vad det va kul asso :) Kom både långt på upp.g och hade askul, bättre kan det inte bli ^^,

På svenska satt jag med lydia och moa, hade väl i största allmänhet jäkligt kul och jag skrattade som en grottmänniska XD Hahhahahaha, "jag ska kasta dej i säng!" 

Efter skolan gick jag hem till Moa och hennes nya place. Först tog vi en sväng förbi och köpte winerbröd samt två paket vaniljdrömmar för jag tyckte inte att det räckte med ett paket :P Sen gick vi hem och hämtade vatten och Puzzel och gick ner till vattnet :) Myyyys, mötte två tjejer som ljulade fast dom hade klänningar på sej! så man såg deras trosor och allt och ändå var dom typ 11-13 år.... fattade inte riktigt hur de tänkte....
Efter det gick vi hem till Moa igen och hoppade lite med Puzzel :) shiiit vad hon är söt! <3 lill-hunden ville t.o.m upp i mitt knä hela tiden, har massa bilder som jag även ska skicka till Moa sen, men jag har inte laddat in dom än så ni får se i morron eller senare. 

Vi skulle äta middag hos Moas mormor som är så rar xD hihihi, fick iaf jättgod middag, spagetti och köttfärsås.... mmm :) Hade supermys. Innan satt vi på hennes altan och spelade "hej knekt" men jag kunde inte dirket vissla på 10:orna för jag skrattade så mycket :P

Nää nu måste jag fortsätta lite innan jag somnar, 

Pussiluss! <3  

Kommentarer
Postat av: Moa

aa dehär va bästa dan på länge :)
hahaha, dom enda jag slog dig på va ju typ 10orna, eftersom du aldrig hann vissla ;D

2008-05-06 @ 22:43:08
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0