Tjat, tjat, tjat..... Hela dagen lång

Jag tror jag blir galen på allt tjat som tjatas! Jag vet, jag har suttit vi datorn hela dagen, men vad tror dom kommer få mej att sluta sitta vid datorn? Det finns ju verkligen ingenting att göra förutom att underhålla sej med internet, vad skulle man göra utan det asso?

Först kommer mumme och tjatar om att jag måste städa på mitt skrivbord, men lixom...Jag har hela helgen på mej jag behöver inte göra det just nu.
Sen kommer puppe och tjatar om att jag ...... ja? vad tjatar han på?? -Ingenting för han sitter oxå bara vid datorn.
Sen kommer mormor och tjatar på att jag absolut inte får lämna ut några uppgifter om mej själv på internet. Det är verkligen det enda hon har snackat med mej om idag! Och hon ser ju ingenting nästan så när det kommer upp nån bild på nån tjej på nån sån där reklam-annons tror hon att det är jag och frågar: Är det där du? Lämnar du ut dej själv på internet sådär? Du skriver väl ingenting om dej själ eller vad du bor? (hon vet inte att jag sitter och skriver om henne nu) Du får absolut inte göra det! Jag säger bara NEEJ!! Alla dessa frågor..... Det var ju inte ens jag på bilden.......
Sen kommer Jonas och tjatar om att jag måste "äta lugnare" för att "man blir stressad" när man äter med mej. Visst, det låter säkert som värsta skämtet men det är jäkligt irriterande.
Karro är (tack och lov) inte hemma så hon kan inte tjata på nåt.

Det är som om dom dubbelbestraffar mej här asso, hur jag än gör så blir det fel
Just nu vill jag bara stänga ute världen och låsa in mej i detta underbara internet.


Kommentarer
Postat av: sofia

hahha de låter inte ens nära min familj men min familj e jobbig ändå för mamma säger alltid:
Tänk vad som hände i beck. Var försiktig o ta aldrig in bilder på nätet och blablabla.
Pappa vet inte ens vad en chatt e för nåt hahhha
E din mormor hos dig nu?

2008-05-01 @ 19:46:19
URL: http://www.sessan11.webblogg.se
Postat av: emma L

ha en bra dag! :)

2008-05-01 @ 20:30:38
URL: http://emmaalindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0