Vanlig måndag

Hinner inte skriva så mycket nu eftersom jag ska i säng ^^, är nämligen sitatrött. Hände förstås en massa roliga saker i skolan, som vanligt. Men jag tänker inte skriva nånting faktiskt, vilket är väldigt ovanligt mej. Efter skolan åkte ja o Alice till teatern nu igen :P fick lite kläder och redan på fredag är uppspelet, är faktiskt lite nervös men inte mycket. Vi ska även ses på onsdag för en till repetion innan uppspelet. Sen så missar jag o Alice matten på redag p.g.a uppspelet ^^, fett najas. Dessutom missar jag franskan på torsdag eftersom jag ska till "special-tandläkaren"  och kolla upp det där om attt det fattas en tand i min mun xD hahaah, låter ju helskumt men sant är det iaf.

Har typ precis blivit klar med min franskauppsats och den är rättade och klar så det är bra. Men fuck vad mycket text det blev! och ändå har vi bara läst det ett år....
Har en asbra video på nånting som vi roade oss på bilden med. haHahahah, men min fucking dator vägrar ta emot den
:( hade ni sett hade ni säkert börjat asgarva xD

Nu ska jag iaf sova,

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0