En vanlig helg

Hade ingen lust att blogga igår i och med att jag låg snudd på halvdöd i soffan. Blev nämligen förkyld i förrgår -.- nu när det är lov och allt... vad surt livet kan vara ibland.
Igår hände väl inget speciellt, lämnade faktiskt in min gåspenna! Woho, blev faktiskt rätt nöjd tillslut + att jag fick förklarat för mej vad det är för skillnad att skriva dom/dem. Något som jag funderat på länge!
Efter mentorsmötet satt jag och Aksel o pratade om wii, haha nööööördar. En sak som jag inte försåt är hur han har klarat av hela Super Mario -galaxy. Jag kommer bara inte vidare xD Tjejer är nog inte gjorda för tv-spel....
Vi hade dessutom franska med sjuorna hur konstigt det än låter. Hahahha, vad fick vi gjort egentligen? Jag satt och fiskade på bordet samtidigt som jag sjöng på just "Jag går och fiskar" av Per Gessle xD
Hahahah, helt sjuk lektion men roligt var det. Hoppade som sagt över håltimmen och slutade tidigare istället hade ju bara tre lektioner ;)

Idag fyller broder min 23 bast xD Hahahah, lovar att jag använder det uttrycket. Känns lite halvskumt eftersom han fortfarande bor hemma. Fast det beror ju på att han plugga 24 timmar per dygn och inte har typ till något jobb så han kan få pengar till bostad. Han siktar på karriären först.
Ikväll kommer några människor hit för att fira alla som fyllt år i den här månaden, mormor, pappa och Jonas. Hahahah, tårtmonster som jag är står jag får efterrätten, Gino! :D
Nu ska jag dra!!

Ciao! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ett dunderbart lov, vuckipuck!

Kmr sakna dig jättemkt ! ;)

2008-10-25 @ 12:18:42
URL: http://annchi.blogg.se/
Postat av: Moa

Gino är riiiktigt gott ^^

2008-10-25 @ 19:23:11
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0