Ett oändligt tevetittande

Sitter och kollar lite smått på Beck, föredrar egentligen Wallander mer men det här är nästan lika bra :) Det går ju beckfilmer varje lördag klockan 22, väldigt bra eftersom det typ aldrig är nåt bra på lördagskvällar.
Jag har suttit framför teven hela dagen, fast spelat Wii dårå. Så jäkla kul och jag har kommit vidare! Woho, shit vad jag är bra:D Brukar bli en hel del tevespels-spelande på höstlovet iaf mad Alex för ett par år sen. HHahaha, kommer du ihåg när vi skulle klara Kalle Anka spelet på vårat playstation 1 och vi lyckades verkliga aldrig. Hahaha, vilka feta looosers. Nu är jag iaf uppdaterad medd Wii och spelar (som jag sagt innan) Super Mario Galaxy, here jävlar vad beroendeframkallande. Cider är oxå nåt man blir beronende av har jag märkt idag xD

Okej, nu ska jag sluta snacka tråk. Fast jag har i och för sej inget att tillägga... nu ska jag dra mej tillbaka till min bostad (för tillfället) soffan ;D

Tjenare...!! <3

P.s Ajuste, min design blev aldrig klar och den bakrunden jag har nu ska jag verkligen inte ha! Men internet hängde sej så jag får väl fortsätta i morron istället! D.s

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, lycka till, wii är typ det bästa som finns xD Jag är beroende oxå ;P

2008-10-26 @ 11:16:50
URL: http://annchi.blogg.se/
Postat av: Vera ♥

Tack :)! Söt du är!

2008-10-26 @ 19:17:10
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0