Flummigast ever!

Hej!
Började med svenska och när jag skulle logga in på min hotmail funkade det inte, tack så jäkla mycket. Så nu ligger jag långt efter med gåspennan.... Hade värsta fyspasset på gympan, herre jävlar vad det var jobbigt dessutom hade jag massa hudkräm på mej så alla trodde ju typ att jag var värsta "över-svettaren". På franskan kolla vi på nån film med skabbiga gubbar i ^^

Shit viken dag det har varit, har typ inte skrattat så mycket som jag gjorde idag på väääldigt länge xD Lunchen och slöjden var ju fan bäst. "Gustaf vad söker man på i telefonkatalogen" "...begravningsbyrå" eller nåt sånt. HAhahaa, går inte att förklara men det var så sjukt roligt :P
Alla var verkligen hlet mupp på sljöden. Hahahahah, moa hade ett flinta-ben i håret (ni vet sånna som tecknade flinta-gubbar har" Satt och gjorde massa grimarser mot Elin och jag och anna sjöng i kör. Mitt utbrott var ju bäst:
"Neeeeej, jag orkar inte mer!!" Hahaha, det blev helt tyst och G vände sej om och stirrade :D

Okej, ingen fattar någonting det brukar bli så när man är trött.... Nu ska jag iaf gå och göra lite no, "prov" i morron. Sen om 45 min drar jag och moa in till stan för att käka middag med de andra från teatergruppen ;) Nice.

//V

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA, Bengan skvallrade on Fonus till mattanterna ;)

2008-10-15 @ 17:15:01
URL: http://annchi.blogg.se/
Postat av: Lydia

nej nu jävlar stör jag mig :@ förlåt, men de verkar som inte ni vill ha någon kontakt med mig längre, jag försöker ringa er hela tiden. men antingen svarar ni inte eller så har ja fel nr, och vi har fan inte gjort något på skit länge, varför blev det så och kom inte med att ja bytte skola för de är bullshit, fattar ni inte hur mkt ni betyder för mig, hur mycket jag behöver er?! det e fan sinnes sjukt :( jag älskar er ju </3

fatta jag börjar typ grina när ja läser detta för de betyder att ni inte tänker ett dugg på mig :(



//Lydia

2008-10-17 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0