Hej du glade ta en spade och gräv ner dej så jag slipper se dej...

Stämningen har blivit urusel och jag orkar inte dras med det längre. Att ha en blogg som alla andra nu för tiden är inte så glamoröst som man skulle kunna tro. Skriver man fel saker blir livet surt, man jämför sej med andra, man skriver upp vad man har för sig på dagarna så att alla kan se, man skriver upp vad man har "shoppat", man skriver öppet om man tycker synd om sej själv m.m. Från och med nu håller jag mej till min käraste hemligaste peronligaste dagbok som bara ska läsas utav mej och mina ögon och som jag skrivit i sen jag började åttan. Mina tankar skrivs ner där istället. Torsdagen den 30/10 2008 blir datumet då jag aldrig kommer blogga igen :) Låter bra i mina öron. vuckis.blogg.se blev visst inte äldre än tio månader (januari inräknat).
Ciao!

Kommentarer
Postat av: anna

jag kommer sakna dina finurliga ord, men om det är så du känner så ska du göra så (: Saknat dig på höstlovet, vi ses på måndag ! Hejdå <3

2008-10-30 @ 15:56:23
URL: http://annchi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaajag oxå ! vi hyr den snarast ! :)

2008-11-02 @ 19:09:36
Postat av: sofia

fin blogg du har :)

2008-11-23 @ 16:08:25
URL: http://atmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0