Hejjagärduktig

Hejsan
Nu sitter jag i köket nyduschad och försöker skriva lite på min gåspenna, men det är som sagt asvårt. Ja... vem tycker inte det. Jag tog iaf hand om mej själv och gick ut och sprang ett tag, uppför Nockebron och tillbaka :) Nöjd. Trodde inte att jag skulle skriva det här men det märks att vi har sprungit mycket på senare tid i skolan på gympan. Nu väntar bara några gympapass med syrran. Okej, jag ska sluta tönta mej.
I morron väntar även teatern som ligger mej varmt om hjärtat och vi skulle typ vandra till Max innan och käka middag med några människor, riktigt kul! :) Är verkligen sån bra sammanhållning i våran grupp. Lääängtar....

Hej svejs!
 

Kommentarer
Postat av: würtzen

haha, klart man ser det! hur söt som helst :D var så lite så, ha en bra kväll å onsdag! <3

2008-10-14 @ 20:30:14
URL: http://wurtz.blogg.se/
Postat av: Kakan :)

Titta gärna in i min kakigablogg !

FIn blogg:)

Är det bra med dig?

2008-10-14 @ 22:30:21
URL: http://kakansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0