Hötorget - en plats där man säljer champinjoner

Hejsan hejsan!
Har inte bloggat på en tid med det är ju höstlov för tusan! Idag har jag inte varit ensam :) Mötte Pia och Alice redan vid 10 -.- men lika bra var väl det för vi skulle faktiskt ta tag i våra "dramaturgi-arbeten" till svenskan. Jag ska bara göra klart för er att vi inte är några som sitter inne och pluggar nu när det (som sagt) är lov! Det gick väl en halvtimme och sen gick vi ner till datorn istället ;) Hahhahaa, vilken bra koncentration. Käkade lunch hos mej och senare på eftermiddagen drog vi in till stn för att käka middag. Blev som vanligt favvostället kungshallen :) Vi lyckades till och med få tag i "vårat" bord igen, fast först kon nån jäkla biffkille och trängde sej när han såg att vi stod och väntade. Hatar sånna människor!!
Tog nada bilder och jag bryr mej inte, irriterar mej på personer som skriver såhär "självklart föjler kameran med" och "bilder komme senare" omg! På tunnelbanan kunde man höra mej lång väg "Jag är en tysk skunk som älskar bananer" (med tyskt uttal) och "Vår värld är inte stor" XDXD

Igår vandrade jag och Karro till video heat och hyrde sex and the city, så nu har även jag sett den :) Johoo!
Jag var även på min första gudstjänst med pappa i går, hahaha även "bibel-upptäckar-gruppen" var där. Bara pensonärer (stavas det så??) förstås, men gulligt. Hahaha, började med att alla skulle skaka hand. Var väl lite speciellt i och med att den här gruppen var med. Jag tror inte på gud, jag bryr mej inte om kristendomen jag gör bara det här för resan och fyfan vad det ska bli kul! Ser faktiskt i fram emot itt ^^

Ska dra nu, matakuten och boston tea party börjar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0