Jag är klar, klar, klar

Hej!
Vet ni? Jag är helt klar med pluggningen inför so-provet :D Går knappt att beskriva min lycka! Har kämpat så överdrivet hårt med det här och jag vet att jag inte skulle gjort det eftersom jag näst in till hatar so, men nu ska jag minsann satsa och jag tänker få ett bra betyg. Alla vet ju vad jag vill ha ;) om jag inte lyckas bryr jag mej inte, men aldrig tänker jag satsa så hårt på ett ämne jag inte tycker om igen. Hihi, fin förklaring va? Nu ska jag koppla aaaaaav.....
Ha det bäst! <3

//V

Kommentarer
Postat av: Moa

mahaha, ja det har jag x) mitt smile förstör "modell"-aktigheten.

usch, hata modeller ... -.-

2008-10-22 @ 16:52:01
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0