Jag har ett hiphop-marsvin

Vet inte riktigt vad jag fick rubriken ifrån mer än att det bara känns som jag har det :P Skulle Pepsi vara en människa garanterar jag att hon skulle vara en riktig hiphopare :p Och Gullan en rocksångare xD
När jag kom hem från skolan värmde jag lite pasta för jag var verkligen helt utsvulten och satte Pepsi på andra sidan soffan, när jag vänder ryggen till hör jag hur tassarna springer över soffan och helt plötsligt står hon på min på min tallrik och i min pasta xD Så jäkla sjukt....men gulligt <3

Hej! Förresten
Idag hade vi bara tre lektioner för att vi hade nån spring-grej i solvik och herre jävlar vad det var onödigt, men flummigt som vanligt :P jag sprang med Pia och det gick rätt så bra för oss båda. Det som var mest irriterande var ju lätt att några mentorer stod och stirrade på en när man kom i mål... taskiga små filurer :p
På slöjden så höll jag på att sy i fingret med symaskin, det gjorde så sjukligt ont de första 5 sekunderna men sen gick det över och är typ bra nu. Ja, det är det "intressanta" som har hänt idag.
Igår fick vi tillbaka alla våra noprov och noförhör. Blev verkligen glad när hon höjde betyget eftersom hon glömt att rätta en uppgift :)
Senare, vid sex drar jag och Moa till teatern igen. Lääängtar.... Nu är det bara lite no + franska att göra sen är jag klar för idag. Ska nog ta och banda "Världens härligaste män" för det verkar lite kul.
//V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0