Jag vill raka av mej håret.

Hej!
Förvånade mej själv men jag har faktiskt hunnit med allt som jag behövde göra innan jag drar iväg. So, gåspenna, springa och duscha. Känns sköönt  att få ha en liten roligare och annorlunda torsdagskväll :) Nu ska jag packa ner allt i en sotr väska (som jag troligen får släpa med mej till skolan i morron bitti) och ta det lite lugnt ett tag. Ska gå ungefär kvart över sju....lääängtar. Har tittat lite smått på "kortklippta frisyrer" och jag har hittat en hel del fina som jag skulle kunna tänka mej att ha. Som ni vet klagar jag ju ständigt på mitt oraka hår..... Tänk lixom att bara vakna upp på morgonen och inte ha någonting som man ständigt måste oroa sig för (iaf jag)



//V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0