Just nu den 21/10 2008 kl. 16:47

Hej!
Sitter och tuggar i mej mina små pannkakor som jag egentligen skulle haft med mej idag. De är ungefär 2,5 cm över diametern och tog mej 45 minuter att grädda igår. Så glömmer jag dom iaf!! Typiskt mej...
Skulle till Cosmonova idag och se på nån rymdfilm. Älska Cosmonova! :D Hihi, lite pinsamt dårå men det är ju så coolt. Jag och Pia smög oss in på dinosauriusarna (stavas det sååå??) Så grymt coola djur asso, önskar nästan att de fanns idag ^^
Okej nu ska jag sluta tönta mej :P Är jävligt stolt över mej själv i och med att jag skrev klart Gåspennan igår!!! Äntligen säger jag bara... Nu väntas bara soprovet i morron och sen är det "prov-fritt" innan lovet :) Förutom jag dårå som måste göra engelskaprovet i och med att jag var "sjuk" när de andra gjorde det....

//V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0