Kungshallen

Hej!
kom hem runt tio efter en hel lyckad kväll i stan med natchostallrikar och currysås ;p Satt väl kvar i typ två timmar och bara snackade om veckan som gått, riktigt mysigt. Kom fram en jättegullig liten kock/servitör eller vad man ska kalla honom till vårat bord, han tog tag i våra godispåsar från caramella och allmänt "larvade" sig, jättetrevlig liten typ. Kan inte alla bara vara sånna människor :p Försökte bjuda honom på en godis men det ville han inte -> inte röra kundernas godis..^^, Kom fram till att jag har någonting på g eller vad man ska kalla det, stöd från Pia och Alice har jag iaf.
Jag och Pia tog sällskap till alvik där jag precis hade missat tolvan så jag fick vänta i 20 minuter -.-
Mötte A på perrongen och stod och småsnackade lite, tills hans kompisar? kom. Det började spöregna så papa kom och hämtade mej ;)

Idag hände inget speciellt, hade springprv. Det var inte kul när jag kom tillbaka eftersom jag fick värsta krampanfallet och ramlade ihop i en lite hög och storgrät för jag kunde fan inte andas normalt. Som tur fanns Alice och Hedda brevid mej :P Sprang på 14 minuter nånting, ärligt talat bryr jag mej inte. Blev lite småförbannad på några "som måste ha rätt hela tiden", men jag bryr mej inte.
Nu ska jag gå och sussa, så himla skönt men får dock ingen sovmorgon i morron :(

//V

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem menar du med A ? XD

haha, jag är lite nyfiken asså!

2008-10-05 @ 14:31:54
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0