Kyckling and I can not lie

Jao, har ätit kyckling tre måltider i rad nu =) Äääälskar det! Just nu sitter ajag med ett glupsk marsvin som försöker nå min tallrik. Hahaha, självklart är det Pepsi men hon får ingen kyckling för den ska som sagt jag ha, mohahaha! Hon kan ju få ta paprikan om hon vill ;)
Nu idag ska jag fixa i ordning mej (sitter just nu i mjukisdräkt) städa marsvinsburen och fota^^ Töntigt det låter, men jag ska få ett par bilder på skruttarna :) har ju bara några som är ca två år gamla och då var dem ju små... :D
Vid fyra ska jag ut med Karro och möta mamma vid slussen för att gå ombord på Birka. Lika kul varje år :) Vi hörs senare i morron när jag kommer hem!

(En gammal bild som jag har visat många gånger, men den är så fin! Tagen med pappas systemkamera förstås....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0