OMG vad jag vill tebax

Hej! Sitter lite smått och försöker ändra min bloggdesign. Går sakta men säkert framåt, nu när jag ändå har tid över så kan jag göra det riktigt bra tror jag. Blir ju aldrig av annars...
Har kollat igenom en hel del gamla inlägg och jag läste bl.a det här!:




Hehe, tänkte att jag också kunde ta och skriva ett sista inlägg innan vi åker precis som Moa har gjort :) Åker nngång vid halv fem i morron bittit, till Arlanda. Måste gå upp halv fyra -.-
Kan ju berätta lite om vad vi har gjort under kvällen. Hehe, först gick vi upp till Engstöms och köpte lite "yogurt doppade cashewnötter" till våran stora förvånging möttes vi av en nästan helt tom låda :( Men några nötter lyckades vi i iaf få tag på.
Sen fortsatte vi med lite teve och alldeles strax ska vi väl sätta oss och fortsätta med The Ring 2 som jag lyckades banda för nån vecka sen. Spookie!

Båda två har duschat och jag kan säga att vi är vääääldigt speedade över morgondagen ;) Nu säger jag hej då så hörs vi om två veckor om inte vi hittar något internetcafé eller om vi inte har internet där vi bor för då får man ju hoppas på ett eller annat inlägg.

Hej då! <3

P.s Idag har jag sprungit efter ett hjul till en golfvagn som rullade ner för vägen D.s
HAhAHAHAhAhahaHha!



Det här skrev jag innan jag och Moa drog iväg till Portugal. Man blir ju tåröggd när man läser det, eller iaf jag. Går inte att beskriva min saknad och längtan tillbaka... <3 Älskar dej Moa :)



Kommentarer
Postat av: Moa

tårögd är rätta ordet...

2008-10-25 @ 19:22:04
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: Vera ♥

Vad ska du göra ikväll då :)???

2008-10-25 @ 21:19:04
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0