Skumma svenskalärare & läskiga miner

Hej!
Det är min dag i stort sett :) Hade bara två lektioner idag p.g.a ännu en teater/dans föreställning, så skönt. Själva saken handlade om "polare" som 9an har jobbat med, riktigt cool asso. Typ hoppade runt upp&ner på bänkarna. Hihi, shiit vilken bra förklaring ;)
Började klockan 8:10 med svenska där jag och Pia satt ute i korridoren för att försöka skriva lite på Gåspennan men det gick inte så bra.... Har typ skrivit tre meningar så jag måste skriva klart den i helgen -.-
Sen dårå på tunnelbanan påväg till teatern satt jag & pia tillsammans med olle(sv.lärare) som typ duellerade med mej om vem som kunde få den andre att skratta. Asso herre jävlar vad det var roligt xD Alla måste trott att vi var helt sjuka i huvudet :D
Sen blev det ju inte direkt bättre i matsalen när en till person var med på det hela :P
Efter lunchen had S3 samling(teaterföreställning), riktigt bra den me faktiskt! Hihihi, Pinocio ??stavas han så?? Franska efter det och gissa vad jag skrattade :P Åt allt, verkligen allt.
Nu ska jag käka lite middag och allmänt mysa efter en lång vecka, har massor av skolarbete att göra i helgen :'(
//V

Kommentarer
Postat av: Moa

Det ligger vid älby ute på ekerö :) bussen stannar preciis utanför själva gården

2008-10-10 @ 22:21:24
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0