En "oppdatering"

Hej!
Har haft en ganska lugn dag idag. Bara fyra lektioner, men slutade ändå inte förrens 15:20 -.-
På hemkunskapen jobbade jag och Marius och vi skulle laga Pasta Carbonara (svåraste rätten jag vet), men det blev inte riktigt som vi tänkt oss xD Hahahaha "Ni måste ju planera med tiden, ni kan ju inte bli klara 8 minuter före alla andra!?" Fick vi för en kommentar. Men ärligt, vem bryr sig om 8 minuter. Borde egentligen satsa något hårdare eftersom vi får slutbetyget redan i åttan, men jag orkar verkligen inte! Tycker hk är liiiite onödigt, satsar mer på basämnena. På non skulle vi labba och det gick ju inte så bra det heller... Hahahah, verkligen en bra planering vi hade.

HAhahaaha, måste berätta om teatern igår :D Skulle bl.a köra "tack gode gud" progamat som går på fyran. När det är några som ska spela i en viss situation och den som kommer in från en dörr ska förstå vad det är som de andra spelar xD (Lite krångligt men vem bryr sej)
Moa skulle komma in och vi (resten av gruppen) skulle spela en terapi grupp där alla hade nån form av sexuellt missbruk. MOHahahaha, fyfan vad det var kul XD
Innan det gjorde vi lite scener
"Själv har jag varit med om en hel del"
"Jaså, med vem?"
"Jag har legat med självaste påven"
"Va? Jaha... hur var han?"
"Jag är påven!"
*Gapskratt*

HAhahahhaha, blir ju bara roligare och roligare i våran grupp, världens sammanhållning vi har <3
Nu ska jag dra! Puss!!
//V

Kommentarer
Postat av: Moa

gud ja, vi har såå roligt =D hahaha, linnea var fan värst och roligast!

2008-10-23 @ 20:15:20
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0