Vem får inte panik?

Hej!
Det blev en rikigt lyckd kväll igår! Åkte in till gamla stan och käkade pizza :) Skönt att komma bort från de hemska läxböckerna ett tag som jag suttit med ända sen jag kom hem från bion. Efter stadsbesöket drog vi hem. Karro skulle så bestämt hjälpa mej med geografin så det blev till att köpa godis, glass och sen sätta sej framför boken. Allt det gjorde det hela lite roligare, ritade bland annat upp tankekartor som var såååå seriösa xD Men det är därför jag kommer ihåg så mycket av det idag :) Nu ska jag dyka ner med geografin igen :( Så jäkla piss och helvetes tråligt! Vem fan får inte panik av alla prov/läxor som lärarna straffar en med....

Ciao!
//V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0