Vilket busväder

Hej!
Vilet busväder det är ute. Det har regnat hela dagen.
Lilla Melodifestivalen-grejen var bra, hihi har sett det tre gånger nu och man ser såklart min och Moas röda dunhattar typ hela tiden xD En sån jäkla bra idé. Stod brevid ett par fjortisar som självklart skulle göra allt för att värka vara bäst. Menmen, brukar kalla fjortisar för livet i en plåtburk, de kan ingenting, det vet ingenting, de tror att de är speciella men alla ser ju ftf lika dana ut xD så dumt. Inte för att jag bryr mej dem får väl göra som dem vill men jag tror inte att det kommer tjäna nånting till i framtiden. Hahaha, de åkte på en stor utskällning av mej och giss om de vågade stå brevid oss mer?? xD fegisar...
I morse var jag o Hedda ute vid stallet igen och var tvugna att rida ute i paddocken i en hel timme för att det var tävlingar, gissa om det var kul. Åska och spöregn så man varken såg eller hörde! :s
När jag kom hem la jag mej i sägen i sov typ två timmar eftersom jag inte sovit ordentligt inatt, undrar om jag kommer kunna sova ikväll? :o .Men jag var bara så jäkla trött.....
Nu har jag kollat igenom matten lite smått med papa, har prov på tisdag. Förresten vet ni att det inte är engelskaprov på fradag utan på nästa måndag istället ;)
Nu måste jag dra!


//V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0