Efter en lång vecka

Är det äntligen fradag! Woho! Idag hade vi då som sagt bara tre lektioner. På svenskan gick vi igenom filmprovet vi ska ha efter höstlovetoch lite novellskrivande för att snart så är det ju "Gåspennan" en årlig novelltävling i våran skola och i år är temat Öppna Dörrar, *suck*  På engelskan hände inget speciellt, lämnade in min lilla berättelse ssom jag gjorde igår. På gympan sprang vi ungefär 4 km (tror att det är ungefär så långt) Moa snubblade så vi fick gå rätt långt^^, på ett sätt var det bra ;) Nästa vecka år det springprov....något jag verkligen inte ser i fram emot. Efter lektionerna var det dags att bege säg in till stan för nån såkallad "Forskar fredagen" xD Hehe, inte så kul men det fanns ju godis ;) dessutom fanns det godis som var frysta i kväve (200° kallt) De blev stenhårda och iskalla, rätt så underlig smak.
Blev inte riktigt sådär med att stanna kvar i stan efteråt eftersom det inte gick nån bra film på sergel + att Hötorgshallen stägde halv 7 på en fredag! Helt sjukt jue...!? Kom överens att vi skulle ses kl 6 i Alvik får ett besök på världens godaste pizzeria, så nu måste jag gå. Fast först måste jag sätta ner det lilla marsvinet i buren igen, nu har den lilla filuren sprungit in i min tröja och det kittlas som fan! xD

//V

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan inte vi bara göra en Michael Jackson och totalförändra oss ?

Eller inte, men i alla fall.

2008-09-27 @ 19:04:14
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0