En kort fredag

Fredag, den jobbiga skolveckan är över. Började 8:10 idag och slutade 12:50 eftesom det var så många lärare borta på 9ans klassresa :) Började med teknik som alltid är lika kul typ, Mårtens ideér xD Snackade bl.a om vad de gjorde i Tyskland på de som jobbade på Lidl, usch. Varför har vi Lidl i Sverige egentligen? :o
På engelskan snackade vi typ lite och sen så spelade vi sänka skepp :p Hihi, rätt så kul. På gympan var det dags för clown-spel på fotbollen igen. Hhahahah, alla ser verkligen helt kocco ut när det springer och subblar på bollen för att det är blött i gräset. Jag lyckades även tackla Marius xD Hihi, finns det någon som är sämre än mej på fotboll eller? :o
Efter det var det franska som faktiskt flöt på riktigt bra för typ första gången. Jag och Moa jobbade tillsammans och det gick faktiskt riktigt bra! Sen gick jag hem och nu sitter jag här och tittar lite smått på teve.
Klockan kvart över sju kommer Moa och hämtar mej och sen bär det iväg till tv-huset för en inspening till Lilla Melodifestivalen. Får även en biljett tlll den, hatar verkligen L.M alla är ju typ alltid sjukt dåliga men de är modiga + att det är ju alltid kul att spela in något som visas då :) Hahah, parodi på Extrem Hom Makeover skulle det bli, fett kul.
Nu ska jag lägga mej i soffan ett tag och sen får jag se vad jag gör.

//V

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA, marius ramlade rakt ner i leran när du tacklade honom, så jävla smidigt <3 Du är bäst Vucki!

Men det allra bästa var lärarmatchen när elin fällde Martin och Moa gjorde självmål ;)

2008-09-05 @ 16:01:16
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0