Ett inlägg?

Var senast i tisdag som jag skrev i den här bloggen, inte för att jag har någon annan men jag funderar fan på att skaffa en ny, som jag bara berättar för mina närmaste vänner eftersom det finns vissa människor som läser min blogg och som jag inte vill ska läsa den. Eller så sätter jag bara lösenord på den här? Låter som en bättre idé....
I onsdags var jag och Moa på Calle Flygare igen, lika kul som förra gången men dock hamnade jag i en grupp med "icke-teatermänniskor" :'( varför går dom ens i våran grupp? I tordags hände väl inget speciellt, hade fem läxor på kvällen att göra ändå hade jag gjort läxor varje dag innan, hur kommer det sej? Aja, läxor är iaf inte det stora problemet eftersom jag tycker att det är väldans kul att lära mej nya saker och dessutom tycker jag skolan är kul vilket är en fördel. Igår kväll var jag på kräftskiva med hela tjocka släkten, kanske inte riktigt men det kändes så för att det var så sjukligt trångt :p Men rätt mysigt..
Idag tog jag igen all sömn som jag (inte) fått i veckan även fast jag somnat vid 10 varje kväll, vilket är en stor skillnad från förra året. Jag måsste säga att det är bland det bästa som finns för mej att somna i tid. Fick reda på att vi inte har något noprov nästa vecka, men jag tänker minsann plugga till det imorron iaf. Mycket smartare än att göra det samma vecka som man har provet ;)Idag blir en "sitta inne dag" kolla på film och typ äta sockerkakssmet?
Har tänkt att börja skriva dagbok eftersom jag har har fått ett tips från en speciell person att det är grymt bra å göra det. Bara för att avlägsna all stress och press från huvudet dessutom är jag jue riktigt trött på vissa människor..... Så det är nog en bra idé. Ska tästa fram till jul iaf.


//V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0