Gråa strumpbyxor...

...och stora besvär? Hehe, idag när jag letade igenom min strumplåda sådär 10 minuter innan jag skulle gå hittade jag inga svarta strumpbyxor som det inte var hål i! Ftf vad störande jag som har typ 311st, men det fanns inte ett enda par utan hål :( Så jag knallade iväg till skolan i min lilla rutiga klänning och i mina gråa strumpbyxor. Stackars alla människor runt omkring mej :p jag har visst gått och klagat över det hela dagen :p Trög dag idag, på engelskan fick Eva ett litet "utbrott" på mej, Moa och Lydia (som kom och hälsade på oss idag) Vi var borta från lektionen max en och en halv minut för att vi skulle till mitt skåp och hämta boken...hatar verkligen sura lärare... 
Lunchen var faktiskt riktigt trevlig idag värsta sammanhållningen (krångligt ord?) vi fick till, superkul! Hoppas bara att det fortsätter så! :)
När jag kom hem kollade jag lite på superserien och sen råkade jag visst somna vilket var ganska eftersom jag behövde lite ny energi till skolarbetet ;) 
Nu ska jag städa lite på mitt rum och sen ska jag möblera mina hyllor.

//V 

Kommentarer
Postat av: Moa

hahahaha juste! hennes utbrott xD

2008-09-25 @ 16:36:04
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0