Härliga helg!

Hej hej,
har inte bloggat sen i går morse, skyller på exakt samma sak som alltid. Har varken orkat eller haft tid, men nu är jag här. Igår åkte vi inte iväg till outleten eller vällingby, jag och mama drog oss in till stan istället. Hittade en hel del nya grejer, men talar inte om vad för något för jag tycker det är lite småtöntigt att redovisa vad man har köpt osv, vem bryr sej lixom ;) Var inne på jc då expediten sa "du måste bara pröva butikens absolut skönaste jeans, alla i prsonalen har minst två par av de här" och jag prövade dom och köpte även två par, har aldrig haft så sköna jeans. Känns inte ens att man har på sej dom.

Senare på kvällen åkte vi och hämtade Moa i ösregnet och lite senare blev det då dags för den efterlängtade krabban. En riktig krabbfest! Mums! Så himla gott.
Efter middagen satt alla runt datorn och kollade på gamla Björn Gustafsson-klipp och lite på Johan Glans och Henrik Schyffert xD Så jäkla roliga! Kolla bara på det här:


Senare blev det lite spel och flumm, jag fastnade för tunnelbane-rösten "Change here.....to the J.E's father" XD HAHAHA!
Moa var tvungen att gå hem vid halv tio idag eftersom jag skulle till ridningenoch hon skulle hem och fira in brorsa på 17:årsdagen.
Ridningen gick hyffsatt bra, hade Ivan. Inte precis favvon snarare tvärt om, blev biten tre gånger och stampad på :s Men det var kul ända.

När jag kom hem gjorde jag lite läxor och planerade vad jag ska göra i morron har nämligen bara en lektion och börjar 10:05 och slutar 11:25 eftersom resten av lektionerna är inställda :) Jag ska hem och plugga igenom no:n så jag kan det hyffsatt bra så blir det inte så jobbigt nästa helg ;) 52 sidor no..... men samtidigt är det rätt så kul att känna sej "duktig" :)

//V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0