Ingen sovmorgon :'(

Usch, här sitter jag helt blå under ögonen och jättetrött. Vaknade vi halv sju av att jag hade så sjukligt ont i magen, kändes som någon stod där inne och sågade med en massa vassa sågar. Det kan ju bero på en sak...men asso jag brukar aldrig få ont i magen utav "det". Hur skumt som helst. Lyckades somna om kvart i nio efter att jag fått i mej lite yoghurt och Iprem. Vaknade en timme senare vi kvart i tio, hade ingen lust att ligga kvar då så jag gick upp. Så nu sitter jag här som sagt, astrött.

Idag händer en massa kul, först ska jag och mama kanske ut till Outleten i Barkaby eller nåt och sen till Vällingby tror jag, om vi orkar. Behöver kläder nu sen jag rensade ut min garderob från alla sommarkläder. Så det ska bli kul :) Sen ikväll händer det oxå lite roligheter må ni tro. Krabbfest hos mej med lite människor, Moa, Karro, resten av the family och typ papas och mamas "polare" tror jag. Det kommer bli kanonkul, årets första krabba! Shiit vad jag älskar skaldjur :) Moa sover över här oxå, sen blir hon hämtad på söndag och jag får skjuts av Hedda till stallet :) Ärligt talat ska det bli hur kul som helst att rida igen.

Nu ska jag vila lite granna,
//V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0