Innan vi drar & en dagens

Tänkte att jag skulle hinna med ett litet inlägg nu innan Moa kommer, är verkligen "överspeedad" på det här :p Det ska bli så himla kul, tar med min kamera så det kommer väl antagligen bli en hel del bilder ;) Har gjort mej i ordning lite smått och tyckte att det skulle vara lite kul med en dagens, för det var verkligen hur länge som helst jag gjorde det :)

Dagens
Dagens humör: Glad och "överspeedad"
Dagens skratt: Clown-spelet på fotbollen, när jag "råkade" tackla Marius ner i leran -.-
Dagens roligaste: Mårten och hans "Lidl-snack"
Dagens tråkigaste: Vet inte riktigt.
Dagens händelse: Fotbollen
Dagens lektion: Tekniken
Dagens kläder: Jeans (Acne), Linne (h&m), t-shirt (BikBok), Skor (Diesel)
Dagens smink. Bara mascara och conceler. Så himla skönt.

Nu ska jag gå upp ett tag och umgås lite med the family och sen bär det äntligen av! :)

//V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0