Inte osynlig

Hej!
Mår verkligen uselt idag, eller iaf på eftermiddagen. Har suttit med läxor ända sen jag kom hem ungefär, jag som brukar tycka det är rätt så "kul" med läxor eftersom man lär sig något nytt varje gång, men nu har det verkligen gått över gränsen! Funderar på att skippa teatern på onsdag eftersom vi har so fucking mycket no tills på torsdag, prov. Har försökt sitta med det från efter middan tills nu, men det är verkligen hur mycket som helst! Känns som om man hela tiden har mer än hälften kvar. När man är tvugen att skippa aktiviteter + att man får plugga på helgerna har det verkligen gått för långt. Någon som är med på att klaga? Hur fan kan man ha värsta provet när man bara gått igenom typ 2/3 av ämnet lixom.... Visst, vi går i åttan och vi betygsätts men tror dom att dom kan ge oss hur mycket som helst för det? Och dessutom använda ordet "betyg" som ett hot?? :o
Usch, vilket deppigt inlägg det blev men jag känner mej så himla nere just nu så nu ska jag bara krypa ner i min sköna säng och sova till i morron då det är en ny dag med nya utmaningar..... Tror fan i mej att jag måste skita i teatern annars kommer jag få panik.
För övrigt vill jag bara säga att min blogg inte längre är lösenordsskyddad, men eftersom jag har märkt att jag allt mer sällan har tid för den så bryr jag mej faktiskt inte om vilka som läser den eller inte.
//V

Hehe, ville bara sprida lite glädje oxå ^^, här är en liten söt bild på min stoooora idol, eller inte men hon är riktigt grym och typ alltid glad. Hittade en interljuv med henne och hon typ skrattade hela tiden och dessutom åt sna egna skämt xD Typ det som kändisar inte gör, hihi. Äkta mej när jag blir stor ;)


Ellen Pompeo ^^,

Kommentarer
Postat av: Moa

åhh Ellen :D hon är så söt!

2008-09-25 @ 16:38:16
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: Moa

lite italienare i blodet oxå ;)

2008-09-25 @ 16:38:44
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0