Kort dag igen :)

Hej hej,
är redan hemma såhär dags idag igen :) Inställda lektioner på eftermiddagen så vi slutar innan lunch :) Riktigt sköönt. Hade bara tre lektioner som flöt på riktigt bra, franska, svenska och matte. På svenskan fortsatte vi med filmkunskapen och såg klart Star Wars, fick även reda på att vi har ett läxförhör på det på fredag :s aja...
Jag han faktiskt ända fram till diagnosen på matten, tycker att de där sista talen var lite kluriga, typ 8 upphöjt till 4 o.s.v men det gick bra! Nu ska jag göra so:läxan som var till i måndags egentligen och sen ska jag plugga till no-provet på 52 sidor tills nästa vecka men det är ju lika bra att börja i tid.
Vid klockan fyra ska jag iväg på utvecklingssamtal, tråk men rätt behövligt ;) Har en hel del att ta upp....

//V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0