Kristian Luuk och Lilla Melodifestivalen

Hej hej,
Kom hem från tv-huset och inspelningen för ungefär 45 minuter sen. Har haft det så otroligt kul ikväll! Vi fick typ ställa oss framför en buss/långtradare och skrika "Move that bus, move that bus, move that bus" som de gör i Extrem Home Makeover och sen så fick vi typ jubla massor och springa in till éntren massor av gånger. Jag, Moa och Maja stod på kanten och längst bak så vi kommer nog med en hel del :) Sedan när vi skulle springa in så sprang jag och Moa precis brevid K.L och et var ju lixom honom som de filma, dessutom sprang vi längst bak så då ser man oss extra bra :) Hehe.
Efter många omtagningar blev det tid för lite autograf-skrivningar och foton. Vi stannade kvar lite extra länge när typ de flesta gått hem så då frågade jag honom om vi kunde fota oss med honom :p "haha, ja självklart det är ju alltid kul med lite idolbilder" fick vi till svar. Verkade iaf hur trevlig som helst.

Här är det då några blder från ikväll:




Haha, om ni undrar så var det meningen att han skulle ha Hawaii.skjorta på sej :p Haha, det blev en hel-lyckad kväll som vi kommer att minnas :)
Har nästan lite ont i halsen nu efter allt skrik så det ska bli riktigt skönt att sova och ha sovmorgon i morron.

//V

P.s Det hela sänds den 4/11 klockan 20:30 ^^, D.s

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHA! gjorde han en smiley på din autograf? XD

du får skicka bilderna till mig, då får jag dom hela och inte i ngt annat format ;)

2008-09-06 @ 11:00:10
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: Moa

Och bara så alla vet - det sänds 4/10 , inte 4/11 ;)

2008-09-07 @ 20:08:43
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0