Läbbans människor

Hej hej!
Kom hem från mitt utvecklingsamtal för ett tag sen, skönt att prata ut om allt som har hänt med klassen och riktigt bra blev det. Eller hoppas jag iaf =) Har äntligen fått ett nytt mål än det som jag haft i typ 5 år... Nu ska jag fösöka att inte stressa för mycket och inte känna den ilskna betygspressen. Får väl se hur det går ;)
Hehe, en rolig sak var att Carin har gått på exakt samma ridläger som jag och Anna, Sindare heter det. Haha, hon visste exakt var det var och hon hade varit där en massa år och ridit, hon hade även haft Blenda :p Lite småroligt tyckar jag allt.


Innan jag gick hemifrån var min sjukt läskiga städare hemma hos oss (Anna och Hedda vet vad jag menar). Idag hade hon inte bara sin man med utan idag hade hon en till snubbe, så hela mitt hus blev invarderat :s Överalt på samma gång var de så jag fick flytta runt lite då och då. Inte kunde jag koncentrera mej på no:n, men lite so han jag göra. Asso, shit vilka bilder det finns i religionsboken xD Vad är det här lixom:


Nu ska jag kila upp och äta lite middag :)
//V




P.s skrev inlägget men glömde att publicera det! D.s






Kommentarer
Postat av: Anna

Isabels kommentar till alla bilder i vår bok xD

2008-09-10 @ 21:02:24
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0