Lördag

Hej!
Var väldigt längesen jag skrev, men jag orkar faktiskt inte bry mej. Veckan har faktiskt gått rätt så fort, igår på franska lektionen blev det ju inte lite flummigt? Jag och Anna skrattade åt exakt allt, blev verkligen förvånad hur bra det gick på våran redovisning sen. Mamma har rest till Barcelona (har faktiskt ingen aning om hur det stavas) och kommer inte hem för ens på söndag. Igår åkte jag en sväng med pappa och typ handlade lite? Mohahaha en cola till mej :O och ostbågar + lite mer sen kolla vi på nån film med Lasse Åberg, hhahah så jäkla kul. Somnade rätt tidigt så jag vaknade rätt så tidigt oxå, vid halv 10. Skönt att sova ut för jag var verkligen hur trött som helst! 
Idag ska jag till mina kusiner för att äta tårta. Försökte få olika människor att göra något men ingen kunde förutom Anna, men grejen var det att det behövde vara flera. Så jag tvingas följa med.... Annars idag så ska jag väl inte göra så mkt, blir en riktig plugghelg :( No, matte, so....med mera..... :(   
//V

Kommentarer
Postat av: Anna

Men ring mig kl 3 så kanske vi kan göra då ? :)

2008-09-20 @ 11:42:46
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0