Mina underbara småvänner

Hej hej
Sitter just nu med mina "Småvänner", "Knoll&Tott", "Ruffsarna", "Den gula och den bruna", "Pepsi och Gullan" jag talar naturligtvis om mina små marsvin :) Riktigt sällskapliga är dom faktiskt :)
Kom hem från Hedda för ett tag sen, var tvugen att planka hem på tolvan eftersom min mobil inte hade något batteri. Men det gick bar iaf. Först gjorde vi hemkunskapen som gick väldigt bra! Haha, hade faktiskt bara ner några bröd på golvet xD Så smidiga. Efter det  köpte vi en kladdkaka och ett weinerbröd och delade på. Hehe, något uppsvälld nu kanske? :o Vandrade hem till Hedda efter det och hade det lite trevligt :) Nu måste jag göra tjockt med franska, har ett muntligt "prov" på torsdag :s Fast en sak blir jag riktigt förbannad för och det är att hon först säger att man bara ska plugga på delen om sej själv och sin familj och sen säger hon två dagar innan att man typ ska förklara vägen till skolan, vad man har på sej etc. Så sjukt dåligt, nu får man ju typ plugga ihjäl sej bara för det :o Ska försöka göra mitt bästa iaf...

Nu måste jag kila,
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0