Mycket hände igår och idag

Hej,
har inte bloggat på ett tag, har inte haft tid just de här senaste dagarna har det hänt en massa roligt och mindre roligt. 
Igår slapp vi franskan p.g.a att vi skulle till Operan för att kolla bakom scenen bl.a, rätt så intressant faktiskt. Haha, men det  absolut bästa var ju när jag och Moa började dansa för typ en (rysk) turistbuss xD Hahaha, typ alla tog fram sina kameror och fotade och skrattade åt oss :D Asso vi dansade ju inte riktigt seriöst, bara så att alla fattar ;)
I skolan satt jag och M och snackade med Aksel och Marius "Aksel, vilken dag är din Dolmiodag" xD
Efter skolan gick jag och M hem till mej där vi gjorde lite franska och åt middag, sen bar det iväg till Calle Flygare där vi spenderade kvällen med lite teaterövningar, så sjukt kul. Körde mest inprovesation med typ en asbra lärare man skarattade verkligen hela tiden xD En rolig grupp lyckades vi även hamna i. Och i morron vid 19:00 åker vi iväg till TV-huset för att spela in något till Lilla Melodifestivalen med Christian Luuk ;D En typ parodi på Extrem Home Makover skulle det bli. Kul, kul. 
Idag rullade skolan på bra. Jag och Anna var de ända som hade det munliga "provet" idag, det gick super! Så nu har iaf vi det avklarat :) Efter skolan skulle vi sammla in pengar till klassresan i nian genom att sälja kakor till föräldrarna på föräldrarmötet. Hahah, vi stod typ där i en timme när det hade rämt med ungefär en kvart?! Snacka om slöseri med tid... Men kul var det :) Senare kom jag på att vi hade 40 engelska-glosor och 5 oregelbundna verb tills i morron, tur att de var så lätta + att vi hade massor av franska, men det gick rätt fort.
Nu ska jag sova :)

//V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0