Nu är det gjort.

Världen kan inte läsa min blogg för att den plötsligt blivit "osynlig". Lika bra är det, ingen som går och snokar bland andras inlägg. Riktigt stolt.
Idag har det inte hänt mycket, var ute vid stallet med Hedda och red så härligt och än en gång red vi ut i morgonljuset :) Finns det något bättre? Vi tog en glass på vägen hem och nu sitter jag här framför min älskade favoritserie, har gjort det hela dagen lång och tröttnar, ja det gör jag aldrig har väl sätt sesong 1,2 och 3 ett antal gånger :o typ 8?
Jag har även lyckats få en låt inbankad i skallen, Don't Cry Out av Shiny Toy Guns. Inte för att det är så speciellt bra dårå utan mest bara för att det är en enkel och gullig text :)


Nu ska jag dra, har andra saker att göra som jag faktiskt längtar efter :)
//V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0