Snart hundra

Hej!
Inser att den här dagen är typ den första på väldigt länge son jag kan tänka på någonting annat än läxor och prov :S Har helt enkelt inte haft tid att blogga tidigare i veckan. Men idag blev vi av med det jobbiga och tunga provet i no! Jippi! Nu väntar bara en hel hög tills höstlovet.... men man måste tänka positivt! :) I tisdags efter skolan vandrade jag och Hedda hem till mej för att plugga no. Möttes av min städerska och hennes man, *gulp*. Tog med oss mellis ut och satte oss i solen och hade allmänt mysigt med biologiboken... När H gick hem gjorde jag klart min so-inlämning och blev faktiskt riktigt nöjd, tre sidor om forntida religoner. Igår skippade jag och Moa Calle Flygare eftersom vi pluggade och jag vet andra som oxå fick skippa sina aktiviteter :( Det suger!
Idag var då det här "hemska" noprovet men jag tror nog att det kommer gå ganska bra. Ett helt jäkla häfte med muskler, hjärta, blod, lunger mm. Går ju i en skola som är typ no-inriktad eller vad? Typ iaf. Hahah, jag, Matilda och Rebecca blev klara sist och stannade i korridoren ett tag, och då fick de syn på min och Moas dansande/sjungandes åsna :p Matilda ramlade ihop till en liten hög på golvet för att hin skrattade så mycket :p Hihi.
Borde egentligen sätta mej vid engelskaböckerna nu men jag måste bara känna att jag faktiskt har ett liv utanför läxorna.

För övrigt så fyller min gulle-mormor 90 år idag :) Grattis! Skulle egentligen följt med på restaurang i kväll....men eftersom jag har en engelska "novell" att skriva så blev det inte så.....
I morron har vi iaf bara tre lektioner + mentorstid! Jippi! Svenska där vi typ bara ska fortsätta med filmkunskapen, engelska och gympa sen drar vi in till stan på nån utställning och jag tillsammans med tjejerna stannar kvar i stan under kvällen där det blir bio och middag på Hötorgshallen ;) Skönt att känna att det änligen är helg <3

//V

Kommentarer
Postat av: Moa

äkta nån av oss när vi blir stora ;O inte mig hörru, hon ser mkt bättre ut och har iaf ett normalt garv hehe xD

2008-09-25 @ 17:41:58
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0