Sömn i soffan

...Har just vaknat. Helvetes jävla skit. Nu kommer jag aldrg kunna somna inatt. Kom hem med världens huvudvärk idag med, har det himla ofta nu för tiden. Måste nästan gå och kolla upp det med någon läkare, kan det vara stress? Betygspressen, läxorna, skolmaten eller vätskebrist? Urk.
Jaha har precis öppnat geografi-boken och ska läsa de 18 sidorna tills imorron. Vem orkar? Geografi är verkligen det ämnet som man somnar av. Det är så sjukt jobbigt. Eller hur?

För övrigt har det inte hänt så mycket idag, fick reda på att vi ska ha ett mega-stort prov i no på 50 sidor och lite mer :s Jag tror jag kommer dö asso! Varför ska man lixom slita ut sej redan innan höstlovet? :o Blää.
Nu tror jag att jag måste börja med geo:n, kanske bloggar mer ikväll.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0